Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák az Inoxmester-Team Kft. cég (székhely:8000 Székesfehérvár, Móri út 154/A, adószám:24322232-2-07), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve! Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (ügyfél) a www.inoxkertizuhany.hu címen elérhető webhely használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

A tárhely szolgáltató elérhetőségei:

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Rozsdamentes acélból készült kerti zuhanyok.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek a webáruházon keresztül, online rendelhetők meg, futárszolgálat által történő házhoz szállítással. Lehetséges fizetési módok: banki átutalással vagy utánvéttel. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítási díjszabás a "Válasszon átvételi és fizetési módot" menüpont alatt található. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát. Bővebb információért kattintson a termékre! Amennyiben még részletesebb információra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot az üzemeltetővel telefonon a +36 20 547 1282-es számon vagy emailben a bundik@inoxmester.hu email címen!

4. A rendelés menete

4.1 A megrendelés gombra kattintva a termék a kosárba kerül. A termékeket megrendelheti felhasználói fiókkal (regisztrációval) vagy felhasználói fiók nélkül (regisztráció nélkül) is.  Amennyiben felhasználói fiókkal kívánja megredelni a termékeket, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába! Ha nem rendelkezik még felhasználói fiókkal, kérjük regisztráljon! Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „Elfelejtette a jelszavát?” menüpontot. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. A bejelentkezést a „Belépés” menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg az „OK” gombot! Ha sikeres a belépés, akkor megjelenik a „Sikeresen bejelentkezett!” felirat, a kilépés gomb, adatmódosítás, kosár.

Regisztráció nélkül is lehetősége van termékeinket megrendelni. Az átvételi- és fizetési mód kiválasztása, a megrendelő adatai, a számlázásra és szállításra vonatkozó adatok megadása után a "mehet" gombra kattintva küldheti el megrendelését.

4.2 A kosár tartalmát ellenőrizheti, módosíthatja, valamint ki tudja választani a szállítási és fizetési módot. A "mehet" gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

4.3 Miután véglegesítette rendelését, az Ön által megadott e-mail címre küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kapja meg ezt az üzenetet, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 20 547 1282 telefonszámon vagy a bundik@inoxmester.hu email címen!

5. Árak

A feltüntetett árak tartalmazzák a 27 %-os ÁFA-t. A szállítás költségét az árak nem tartalmazzák.

6. Regisztráció

A termékeket megrendelheti felhasználói fiókkal (regisztrációval) vagy felhasználói fiók nélkül (regisztráció nélkül) is. Amennyiben felhasználói fiókkal szeretne vásárolni, az első vásárlás alkalmával regisztráljon oldalunkon, ahol nevét, számlázási és szállítási adatait, email címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát kell megadnia. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a vásárlási feltételek elfogadása is. A regisztrációt emailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók email címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérésre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

Regisztráció nélkül is lehetősége van termékeinket megrendelni. Az átvételi- és fizetési mód kiválasztása, a megrendelő adatai, a számlázásra és szállításra vonatkozó adatok megadása után a "mehet" gombra kattintva küldheti el megrendelését.

7. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 7:00 és 15:30 óra között történik. Megrendelésre ezen időpontokon kívül is van lehetőség, de az csak a megrendelést követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a gyártástól függően 1-3 hét. A Megrendelő által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló email útján, visszaigazolja a Megrendelő részére, mely visszaigazoló email tartalmazza a Megrendelő által a vásárlás vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítás módját. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Megrendelőt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. A Megrendelő egy következő emailben tájékoztatást kap a szállítási határidőre és a pontos szállítási költségre vonatkozóan. A második megküldött email minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással szerződés jön létre a Szolgáltató és Megrendelő között. E szerződés nem minősül írásban foglalt szerződésnek. A Szolgáltató azt nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból a webáruházban leadott megrendelés ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül. Ha a Megrendelő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vett észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt kérjük legkésőbb 1 napon belül a Szolgáltató felé jelezni. Szintén kérjük, hogy a téves rendelést vagy visszamondást is írásban jelezze a Szolgáltató felé.

8. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetési módja

A megrendelt termék fizetésének módja:

• Utalás - Banki előre utalással történő teljesítés.

• Utánvét - Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni.

A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A szállítási díjszabás a "Válasszon átvételi és fizetési módot" menüpont alatt található.

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a fogyasztót terheli.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra!

10. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztót a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garanciáról még többet a garancia menüpontban olvashat.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

11. Panaszok intézése

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Központi címünk: H-8000 Székesfehérvár, Móri út 154/A.

Email: bundik@inoxmester.hu

Telefon: +36 20 547 1282

12. Adatkezelés

12.1 A személyes adatok gyűjtése és kezelése

Webáruházunkban csak olyan adatokat kérünk, amelyeket Ön kifejezetten és önként bocsát rendelkezésünkre. A megadott személyes adatok segítségével azonosítható az adott felhasználó. Ilyen adat például a megadott név, telefonszám, e-mail cím, cím, szállítási cím.

12.2 Személyi adatok nyilvántartása és feldolgozása

Az internetes oldalon gyűjtött azonosításra alkalmas adatokat az internetes oldal üzemeltetője nyilvántartásba veheti és feldolgozhatja azokat. E webhely használatával Ön hozzájárul ahhoz, hogy adatai ilyen módon feldolgozásra kerüljenek.

12.3 A személyi adatok használata

A megadott személyi adatokat kizárólag a megrendelés teljesítéséhez, termékek szállításához, ajánlatok elkészítéséhez, hírlevél küldéséhez, valamint az Önnel való kapcsolat teremtésnél használjuk fel.

12.4 A személyi adatok módosítása, törlése

Személyi adatainak törlését Ön bármikor - azonosítása után - kérheti ügyfélszolgálatunkon, ennek elérhetőségeit a kapcsolat oldalon találja.

12.5 A személyi adatok kiadása

Az internetes oldal üzemeltetője azonosításra alkalmas adatokat kizárólag a kiszállítást végző, beszerelést végző személynek ad át. Más egyéb esetekben harmadik félnek személyes adatokat nem adunk ki.

13. Sütikre vonatkozó nyilatkozat

A cookie-k mint webes technológiák

A cookie egy szövegfájl, amelyet a megtekintett weblap kiszolgálója helyez el az számítógép merevlemezén. A cookie-k nem alkalmasak programok futtatására, így rajtuk keresztül nem kerülhet vírus a számítógépre. Minden cookie egy adott felhasználóhoz tartozó egyedi fájl, amelyet csak az azt létrehozó webhely tud olvasni. A cookie-k használatának egyik legfőbb célja a kényelmesebb, gyorsabb internethasználat. A webböngészők többsége automatikusan elfogadja a cookie-kat, de a böngészobeállítások módosításával a cookie-kat vissza is utasíthatja. Az internetes oldal által kínált cookie-k kizárólag a helyi beállítások tárolására szolgálnak.

14. A webhelyhez hivatkozással kapcsolódó webhelyek

Az oldalon található linkeken keresztül elért más webhelyek

Az internetes oldalon elhelyezett és onnan más webhelyekre mutató linken keresztül elért webhelyek tartalmáért az oldal üzemeltetője semminemű felelősséget nem vállal.

15. Hírlevél fel- és leiratkozás

A hírlevél szolgáltatáson keresztül kizárólag a cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatos hírekről, akciókról fog e-mail értesítőt kapni maximum havonta egy alkalommal. A feliratkozásnál megadott adatait (név, e-mail cím) bizalmasan kezeljük és harmadik félnek nem adjuk ki. Hírlevél szolgáltatásunkról a későbbiekben bármikor leiratkozhat, ha azt jelzi felénk a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink valamelyikén.

16. Szerzői jogok

Az internetes oldalon szereplő tartalom, illetve a letölthető dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak. Az internetes oldalon található tartalom teljes egészében Bundik Attila szellemi tulajdonát képezi. Az internetes oldal tartalmának akár részben, akár egészben történő, a saját személyes használatot meghaladó vagy attól eltérő célú bármilyen használata - így különösen annak másolása, kinyomtatása, tárolása, terjesztése, átruházása, módosítása, közzététele - kizárólag Bundik Attila előzetes írásbeli hozzájárulásával történhet.

17. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés

Vásárlói panaszát Társaságunkhoz az alábbi elérhetőségeken tudja benyújtani:

Társaságunk vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el, a reklamációt a bejelentést követő 30 napon belül kivizsgálja.

Az írásbeli panaszt Társaságunk a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt, a panaszos által megadott elérhetőségen.

Társaságunk a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Társaságunk írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Abban az esetben, ha Ön panaszával békéltető testülethez fordul, a békéltető testület eljárásában Társaságunkat együttműködési kötelezettség terheli.

A Vásárló kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Nyilvántartásba vevő jegyző:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben a Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály:

Békéltető testület

A termék minőségével, biztonságosságával és termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

További tájékoztatást kaphat a Megrendelő a következő weboldalon: www.bekeltetes.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Bírósági eljárás

Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság elötti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló2013. évi V törvény, valamint a Polgári Perrendartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Online vitarendezési lehetőség

Webcím: www.ec.europa.eu

Melléklet

Elállási nyilatkozat melléklet:

Elállási nyilatkozat letöltése (.pdf)

Elállási nyilatkozat letöltése (.doc)

 

InoxMester-Team Kft.

Utolsó módosítás: 2023.